Lehtovaaran Ratsutila
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fargy poni hoitajaa vailla!

Siirry alas

Fargy poni hoitajaa vailla! Empty Fargy poni hoitajaa vailla!

Viesti kirjoittaja Riri To Kesä 27, 2019 4:41 pm

Hoitajaa vailla pieni tummanrautias shetlanninponi Fargy - olisiko sinusta sen ihmiseksi?

Meidän ihana shetlanninponiruuna Fargy etsisi tiimiinsä pientä hoitajaa joka jaksaisi laiskan pulskean ponin kanssa touhuta. Fargyn säkäkorkeus on 98cm, joten sille etsittäisi hoitajaa joka sillä voisi myös ratsastella.

Fargyllä on entuudestaan jo yksi hoitaja Minttu joka on varmasti valmis perehdyttämään sinut Fargyn rutiineihin ja hoitajamaailmaan - eikä Lehtiksessä mikään huono porukka muutenkaan ole!

Itse sankaristamme, Fargystä: Fargy on perusratsastettu unelmaponi. Se on pieni ja vähän passiivinen, mutta kiltti kuin mikäkin.

Fargyn hoitajan hommia tulee olemaan ponitunneilla avustaminen, pihaton siistinä pitely ja ponin yleinen hoitaminen ja kilojen kurissa pito vapaapäivinä. Shettiksen kanssa pääsee varmasti myös tapahtumiin mukaan auttamaan ja tämän ponin kanssa helpoissa luokissa kisaaminenkin on erittäin suurella todennäköisyydellä mahdollista!

Fargy poni hoitajaa vailla! Fargy111

Kerro alle itsestäsi ja jätä vapaamuotoinen hakemus jos Fargyn hoitajan pesti kiinnostaisi. Hoitajahaku on auki niin kauan kunnes ponille löytyy sopiva toinen hoitaja remmiin mukaan - topic lukitaan hoitajan löydyttyä ja hyväksyttyä mukaan. Sisällytäthän hakemukseesi mukaan hahmosi iän ja nimen, sekä ulkonäön ja pikkaisen tietoa hevoshistoriasta.


Riri
Riri
Admin

Viestien lukumäärä : 197
Join date : 25.06.2019
Paikkakunta : Lehtovaara

Takaisin alkuun Siirry alas

Fargy poni hoitajaa vailla! Empty Hoitohakemus

Viesti kirjoittaja Noora To Kesä 27, 2019 9:23 pm

Moi!

Täällä Norá Paadar, 14 -vuotias saamelaistyttö. Olen Inarista kotoisin, mutta perheeni on muuttanut Lehtovaaraan hiljattain. Käyn Lehtovaaran yläastetta suomen kielellä, mutta puhun kotona lähes poikkeuksetta aina saamea. Nimeni lausutaan ihan "Noora" ja monet kirjoittavatkin sen suomalaisittain.

Hevoskokemusta minulla on parin vuoden takaa ja Inarissa asuessamme olen hoitanut meidän perheen poroja. Sanoisin, että olen tasoltani noin HeC ja 60 cm, sillä en ole hirveästi päässyt hyppäämään. Viime kesänä pääsin liikuttamaan yhtä russivanhusta parin viikon ajan ja sen jälkeen olen käynyt muutamilla irtotunneilla. Olen siis ehkä vähän ruosteessa, mutta toivon oppivani paljon uutta!

Ulkonäköni puolesta olen kuin kuka tahansa normaali suomalainen. Hyvin vaaleanruskeat ja melko suorat hiukseni ylettyvät yläselkään, sekä minulla on ohut otsatukka. Silmäni ovat hämmentävä sekoitus ruskeaa ja vihreää, enkä oikein itsekään tiedä mikä niiden värin nimi on. Ruumiinrakenteeltani olen sopusuhtainen ja noin 150 cm pitkä.

Haluaisin hoitaa Fargyä, sillä olen ponityttö henkeen ja vereen. Rakastan pikkuponeja ja niiden metkuja yli kaiken, enkä ole onneksi vielä liian pitkä, mistä saan kiittää lyhyitä vanhempiani. Kuulostaa myös mukavalta, että minua olisi joku auttamassa alkuun ekan hoitoponin kanssa.

Ceelhi tiervuođâid / terveisin,
 Noora
Anonymous
Noora
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Fargy poni hoitajaa vailla! Empty Vs: Fargy poni hoitajaa vailla!

Viesti kirjoittaja Riri To Kesä 27, 2019 9:34 pm

Noniin, tämä olikin nopea keissi - uskon täysin että sopisit Fargyn hoitajaksi loistavasti! Kerta homma kiinnostaa, olet puolestani tervetullut hoitajaremmin jatkoksi. (: 

Tähän väliin perus sepitykset: voit rekisteröityä foorumille (jos tulee ongelmia, ota muhun yhteyttä jotakin kautta niin jeesaan!) ja voit luoda itsellesi kaappiin oman esittelyn. Ekan hoitotarinan Fargyn kanssa voit kirjoitella heti kun vain kerkeät sen omaan hoitopäikkyyn oma aikataulusi totta kai huomioon ottaen. Forkka on vielä vähän uusi, joten tänne tulla tupsahtelee yhtä jos toista uutta sisältöä nyt tasaiseen tahtiin. Meillä on kanssa aktiivinen whatsapp ryhmä lehtisläisten kesken jonne halutessaan pääsee mukaan numeron pistämällä vaikka yksityisviestillä - ryhmään osallistuminen ei tietty ole velvoite, mainostetaan vaan aina uusille!
Riri
Riri
Admin

Viestien lukumäärä : 197
Join date : 25.06.2019
Paikkakunta : Lehtovaara

Takaisin alkuun Siirry alas

Fargy poni hoitajaa vailla! Empty Vs: Fargy poni hoitajaa vailla!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa