Lehtovaaran Ratsutila
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Alexandra - Kaappi

Siirry alas

Alexandra - Kaappi Empty Alexandra - Kaappi

Viesti kirjoittaja Vierailija La Kesä 29, 2019 10:32 pm

Alexandra Jonna Tuulia Rantakoivu
Reiskan iloinen hoitaja

nopeasti:
• Alexandra Rantakoivua sanotaan Alluksi ~
• Allu ei ikinä ole esittäytynyt juuri kellekkään omalla nimellä vaan aina Alluna ~
• Allun pituus on 175,5cm
• Allu on 16- vuotta ja menee kesän jälkeen Lehtovaaran lukion tokalle ~
• Tyttö on syntynyt 29.01.2003ja on horoskoopiltasi vesimies ~
• Allun perheeseen kuuluu äiti, isä, pikkusisko, pikkuveli, koira
sekä kissa
• Nuori nainen on puoliksi ruotsalainen äitinsä puolelta kuten norjalainenkin, mutta puhuu suomea ja on hänen äidinkieli.
• Tytöllä on ollut yksi raviponi sekä kaksi suomenhevosta.
• Reiskan hoitaminen 29.06.2019

Hei! Mä olen Allu, eiku siis Alexandra Rantakoivu. Oon tosiaan 16-vuotta ja meen lukion tokalle. Lukion ja kesätöiden ohella käyn Lehtovaarassa hoitamassa Reiskaa ja muutenkin hengailen ihmisten kanssa. Allun tarina pohjautuu siihen kun hänen isänsä ja äitinsä erosivat ja muuttivat erilleen tytön onneksi kumpikaan ei ole löytänyt vielä toista. Allun isä muutti Helsinkiin jonka takia Allu ei näe isäänsä juuri koskaan. Allun äiti taas muutti Rovaniemelle, josta sitten Lehtovaaran pieneen kylään lähelle Lehtovaaraa josta Allu löysi Juulille paikan ja lopulta Reiskan.

Allulla on ollut silmälasit ja raudat samaan aikaan. Hän oli tuolloin 12-vuotta. Häntä kiusattiin ja torjuttiin. Jonka vuoksi Allusta on tullut hieman ujo uusia ihmisiä kohtaan. Tällä hetkellä Allu omistaa blondit hiukset sinisillä latvoilla. Allun kirkkaan siniset silmät loistavat aurinkon valossa erittäin häikäisevästi. Allu on saanut kerran lievän aivotärähdyksen sekä murtanut vasemman jalkansa kun ajoi ponillaan metsätietä ja vastaan tuli auto. Poni nousu takajaloilleen kärryt luisuivat metsään ja osuivat puuhun todella kovalla vauhdilla.

Allu ei todellakaan ikänä kiusaisi ketään, hän on yleensä pikkulasten suosiossa sillä kutiaa helposti ja nauraa eriskummallisesti.

<3
Anonymous
Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa