Lehtovaaran Ratsutila
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Milli hoitajaa vailla!

Siirry alas

Milli hoitajaa vailla! Empty Milli hoitajaa vailla!

Viesti kirjoittaja Julle La Marras 30, 2019 5:59 pm

Kuvankaunis 3 vuotias suomenhevostamma hoitajaa vailla!
Lehtovaaran Milli tutummin Milli on kaunis vaaleanrautias 158cm tamma, joka on syntynyt Lehtovaaran ratsutilalla kaksoisvarsana. Tamma on aloittanut Loistavasti kilpailu uransa Helppo A luokissa, Milli on tasoltaan Helppo A ja 60cm. Loistava maastopuksutin joka rämpii mielellään. Luonteeltaan Milli on aivan ihana nallekarhu kun siihen tutustuu. Milli kokeilee varmasti uudet ihmiset, mutta on lojaali heille joista pitää. Menevä häslä mikä kokeilee uteliaasti kaiken eteen tulevan. Millin on aina pakko touhuta jotain, tamma kyllästyy helposti pelkkään seisomiseen ja alkaa pyöriä, sekä Hamuilemaan kaikkea mahdollista suuhunsa.
Milli asuu Lehtovaaran ratsutilalla Lapissa,Pihatossa kahden shettis ruunan
sekä issikka tamman kanssa.

Etsimme Millille hoitajaa joka mielellään tykkäisi puuhata maastakäsin,sekä maastoilla paljon. Kentällä saa tuuppailla koulua sekä hypätä pientä.
Hoitajan tehtävänkuvaan kuuluu hepan harjaamista, varustehuoltoa ja liikuttamista. Kisoihin voi lähteä avustamaan aina kun vain haluaa.
Hoitajalta velvoitetaan aktiivisuutta, positiivista asennetta ja reipasta mieltä sekä aktiivisesti hoitokirjaan tupsahtavia hoitomerkintöjä.
Mikäli kiinnostuit hoitajan pestistä, niin laittele hahmon esittelyä alle. Katselen sitten löytyisikö sopivaa. Toivoisin tietoon ainakin nimen, iän, ratsastustaidot, sekä vähän luonteesta. Tässä olisi hyvä mahdollisuus päästä mukaan mukavaan talliporukkaan

Milli hoitajaa vailla! Millij10
Milli hoitajaa vailla! Millin10
Julle
Julle

Viestien lukumäärä : 32
Join date : 25.06.2019
Ikä : 23
Paikkakunta : Lehtovaara

Takaisin alkuun Siirry alas

Milli hoitajaa vailla! Empty Hellou!

Viesti kirjoittaja Vierailija Pe Joulu 06, 2019 1:29 am

Ajattelin hekea Millin hoitajaksi. Nimeni on Cilla Oksaniemi ja olen 14-vuotias. Aloitin ratsastuksen 7 vuotta sitten. Olen 152cm pitkä ja painan n. 48kg. Tasoiltani oken n.HeA (olen koulupainotteinen ratsastaja) & 90cm. Asun Rovaniemellä, eli talli sijaitsisi ihan lähellä. Olen avoin ja "kaikkien kaveri"-tyyppinen tyttö, joka osaa harkita asioita. Tykkään maastakäsittelystä ja varsinkin temppujen/käskyjen opettamisesta (minulta ei koskaan lopu temput kesken). Maastoilukin on kivaa, jos alla on hevonen, joka ei pelkää puskatonttuja. Tykkään rauhallisista hevosista, joilta löytyy vähän pilkettä silmäkulmasta. Toivoisin kovasti pääseväni nuoren tamman arkeen mukaan.
~Cilla
Anonymous
Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Milli hoitajaa vailla! Empty Vs: Milli hoitajaa vailla!

Viesti kirjoittaja Julle Pe Joulu 06, 2019 11:18 am

Hei Cilla! Olet oikein tervetullut meidän porukkaan.
Nyt aluksi paljon maastakäsittelyä että tulet tutuksi tamman kanssa. Sovitaan sitten erikseen ratsastuksista, minun valvovan silmän alla. Voit tehdä itsellesi päiväkirjan johon voit alkaa tekee tarinoita muista käyttää #Milli tarinan alussa
Julle
Julle

Viestien lukumäärä : 32
Join date : 25.06.2019
Ikä : 23
Paikkakunta : Lehtovaara

Takaisin alkuun Siirry alas

Milli hoitajaa vailla! Empty Milli

Viesti kirjoittaja Vierailija Ke Joulu 18, 2019 9:54 pm

Kiitos! Tarina on jo kehitteillä
Anonymous
Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Milli hoitajaa vailla! Empty Vs: Milli hoitajaa vailla!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa