Lehtovaaran Ratsutila
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Merru - Kaappi

Siirry alas

Merru - Kaappi Empty Merru - Kaappi

Viesti kirjoittaja Merru La Marras 14, 2020 6:47 pm

Yksityisenomistaja: Maria "Merru" Aurora Lappalainen
Oma hevonen Skimitar
Nainen
Synt. -96
161 cm

Hei! Olen Merru, 24. Olen kuullut jo kaikki blondivitsit mutta sopii kyllä yrittää. Nauran varmaan jokaiselle. Pituutta löytyy arvokkaat 161 cm ja voimaa kaksinkertaisesti. Omistan käyttämättömän salijäsenyyden mutta käyn lenkeillä.

Tietenkin: pirteä, sosiaalinen, hauska… Kuuntelen kyllä muita, mutta välillä asioita saattaa joutua selittämään kahteen kertaan. Tykkään kahvista ja suklaasta (+viinistä).

Tahdon kehittyä yhdessä Skimin kanssa varsinkin kouluratsastuksessa, mutta olisi kiva tehdä aluevaltaus myös kenttäratsastuksen puolelle! Olen hauskaa ratsastusseuraa enkä vielä varmaan pahin kilpakaverikaan! Haasta minut, ja saat kilpailla tosissasi. Hyvällä tavalla tietenkin.

Takana on hyvin päättynyt parisuhde ja pari vuotta ulkomailla matkaoppaan hommissa. Siellä ehdin käymään muutamana otteeseen kaikenlaisten valmentajien huomassa ja voi pojat, Espanja se vasta olikin kokemus. Mutta ei siitä eikä varsinkaan sen kertaisesta valmentajasta sen enempää.

Työskentelen tällä hetkellä Kolarin kunnalle matkailun ja houkuttelevuuden edistämiseksi. Palkalla maksaa kuukaudessa rivitalokaksion ja tallipaikan vuokran, sekä hevosen että blondin suuret ruokahalut. Kuljen sinisellä 407 pösöllä.

Merru

Viestien lukumäärä : 2
Join date : 11.11.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa