Lehtovaaran Ratsutila
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Päiväkirjojen ohjekirja

Siirry alas

Päiväkirjojen ohjekirja Empty Päiväkirjojen ohjekirja

Viesti kirjoittaja Riri Ti Syys 24, 2019 3:48 pm

Päiväkirjan ensimmäinen viesti / "kansi"


Päiväkirja on juuri sellainen kuin itse haluat! Voit suunnitella kaiken itse: ensimmäinen viesti päiväkirjalle tulee kuitenkin olemaan aina kansi. Esittele kannessa lyhyesti itsesi (nimi, you know!) tai pistä vaikka linkki omaan kaappiisi. Kun ensimmäinen viesti on OK voit alkaa täyttämään päiväkirjaa haluamallasi tapaa tuotoksilla.


Päiväkirja - miten hevosen kanssa touhuaminen toimii?


Uudistuksen myötä voit hoitaa vaikka kaksi hevosta samassa tarinassa: tässä hyödynnämme tägejä ( # tägi). Jokaisella hevosella on oma täginsä kuten # poppis tai # donna jota klikkaamalla voit löytää tarinat joissa ko. hevosten kanssa toimitaan - näin jokaisen hevosen juttuja voi helposti seurata yhden tägin kautta kenen tahansa kirjoittamana! Voit myös yhä tägätä muut tarinassa esiintyvät hahmot hevosen tägin yhteydessä ( @ hahmonnimi ).


Mitä päiväkirjaan voi sisällyttää?


Kaikki touhuamiset tallilta runojen, lyhyiden merkintöjen, piirroksien kuin tarinoiden kautta! Kaikki on nyt täysin sinusta ja mieltymyksistäsi kiinni. Päiväkirjaan voi myös kirjoitella kuvitteellisista tunneista tai vaikka suorittaa tapahtumia ja Ririltä tulleita tehtäviä silloin kun itse kerkeää - miksi ei esimerkiksi hoitohevosen hoidon yhteydessä.
Riri
Riri
Admin

Viestien lukumäärä : 197
Join date : 25.06.2019
Paikkakunta : Lehtovaara

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa