Lehtovaaran Ratsutila
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Nadalle hoitaja

2 posters

Siirry alas

Nadalle hoitaja Empty Nadalle hoitaja

Viesti kirjoittaja Riri La Kesä 29, 2019 6:59 pm

Hieman kipakka, eloisa ja kaunis arabitamma Nada on vailla omaa hoitajaansa sen edellisen hoitajan jouduttua lopettamaan pestissä. Kimo kaipaisi nyt uutta kaksijalkaista kaveria kesän lämpöön ja talven viimaan touhuamaan hoitajan hommia: karsinan ja tavaroiden siivousta, hevosen huoltoa, tuntilaisten auttamista, vapaapäivänä liikuttelua... mitä nyt ratsastuskoulussa apuja tarvitseekin!

Nadalle sopisi kaveriksi henkilö jolla piisaa hermoja välillä oikukkaan, 150cm korkean ja siron hevosen sielunmaailman ymmärtämiseen. Myöhemmässä vaiheessa Nadan kanssa voisi olla mahdollista lähteä hyvillä mallin koluamaan myös kilpakenttiä - Nadalla piisaa ponnua esteillä metriin ja koulussa helppo A luokkiin vaikkakin se selkeästi on enemmän kouluhevosia.

Mukaan Lehtiksen kivaan porukkaan mahtuisi nyt reipas tallityttö tai -poika, joka pitkäjänteisesti olisi valmis hyppäämään mukaan tarinalliseen ja yhteisölliseen maailmaamme!

Mukaan hakiessasi sinulla ei täydy olla kokemusta nettitalleista, me opastamme alkuun ja pitkin taivalta tällä puolen! Pääasia on että intoa kirjoittamiseen ja yhteiseen toimintaan löytyy.

Alle voit kiinnostuessasi kirjoittaa vapaamuotoisen lomakkeen, johon olisi kutienkin hyvä sisällyttää mukaan vähintään hahmosi nimi, ikä ja mahdollista hevoshistoriaa.


Nadalle hoitaja Nada2_10
Riri
Riri
Admin

Viestien lukumäärä : 197
Join date : 25.06.2019
Paikkakunta : Lehtovaara

Takaisin alkuun Siirry alas

Nadalle hoitaja Empty Vs: Nadalle hoitaja

Viesti kirjoittaja Emilia S La Kesä 29, 2019 9:53 pm

Heippa! Hakisin aivan ihanan Nadan hoitajaksi! Vaikka tunnetkin Emilian jo aika hyvin, ei ikinä tee pahaa kerrata ainakaan tiivistettynä. Joten, Emilia on yleensä melko ystävällinen ja sosiaalinen. Välillä tyttö on kuitenki kylmä ja vähän ylimielisenkin oloinen. Emilialla on jonkin verran tapana purkaa huonoa oloa läheisiinsä, mutta tyttö yrittää opetella tästä piirteestä ulos. Aluksi Emilia saattaa olla ujohkon oloinen, mutta tarkemmin tutustuessa kuoren alta paljastuu heittäytyvä ja ehkä jopa uhkarohkea nuori nainen.
Hevosista tytöllä on kokemusta jo monen vuoden takaa. Emilia pitää eniten nelijalkaisista joilta löytyy luonnetta ja tiettyä kovapäisyyttä. Tyttö on todella päättäväinen eikä pienestä hermoile.
No miksi juuri Nada? Koska tamma miellyttää silmääni siroudellaan ja värillään todella paljon. Nadan luonne kohtasi aika hyvin Empun mieltymystyn kanssa, joten ulkonäkö ei todella ole ainut syy pestin hakemiseen! Olisi mukavaa päästä testailemaan niin rennot uittoretken lempeässä auringonpaisteessa kuin hikiset maneesi treenit höyryävässä pakkasilmassa. Ei kai tässä sitten juuri muuta, nyt hartaasti toivomaan, että pienen kimon kavio potkaisee (kuvainnollisesti tietenkin Wink ) ja pääsen Nadan hoitajaksi!
Emilia S
Emilia S

Viestien lukumäärä : 4
Join date : 28.06.2019

Takaisin alkuun Siirry alas

Nadalle hoitaja Empty Vs: Nadalle hoitaja

Viesti kirjoittaja Riri Ma Heinä 01, 2019 12:04 pm

Sulle mun pitikin jo vastata, että homma ok, voit alkaa hoitamaan Nadaa! Kuten sovittiinkin jää Nalle kokonaan sen uuden hoitajan, Sennan kontoille tämän siirtymän myötä. Parin viikon sisään jos pistelet ensimmäistä hoitotarinaa niin kaikki kunnossa!
Riri
Riri
Admin

Viestien lukumäärä : 197
Join date : 25.06.2019
Paikkakunta : Lehtovaara

Takaisin alkuun Siirry alas

Nadalle hoitaja Empty Nadan hoitajaksi

Viesti kirjoittaja Cilla To Loka 03, 2019 9:57 pm

Hei! Ajattelin hekea Nadan hoitajaksi. Nimeni on Cilla Oksaniemi ja olen 13-vuotias. Olen 147cm pitkä ja painan n. 43kg (olen kasvissyöjä). Tasoiltani oken n.HeA (olen koulupainotteinen ratsastaja) & 90cm. Asun Rovaniemellä, eli talli sijaitsisi ihan lähellä. Olen avoin ja "kaikkien kaveri"-tyyppinen tyttö, joka osaa harkita asioita, eikä päättömästi lähde muiden mukaan tekemään typeriä asioita. Minulta löytyy johdonmukaisuutta ja usein otan johtajan roolin itselleni. Olen ratsastanut 7-vuotiaasta asti ja minulla on ollut 3 vuotta sitten shetlanninponitamma, joka jouduttiin lopettamaan murtuneiden jalkojen takia. Tykkään reippaista ja hiukan kuumuvista hevosista, jotka kumminkin ovat kilttejä, vaikka löytyy pilkettä silmäkulmasta. Olen etsinyt hoitohevosta ja tallia jo kuukauden ja viimein tuntui löytyvän se oikea. Jos en voi alkaa hoitamaan Nadaa, olen myös valmis hoitamaan ketä tahansa!
~Cilla
Anonymous
Cilla
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Nadalle hoitaja Empty Vs: Nadalle hoitaja

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa